ယခင်က အဆင်ပြေပြေ အသုံးပြုခဲ့သော Internet Banking သည် ယခုအခါ ပြဿနာရှိလာခဲ့သော် ဘယ်လို ပြုလုပ်ရမလဲ။

ဤပြဿနာကို ဖြေရှင်းရန် မိမိ၏အင်တာနက်ရှာဖွေကြည့်ရှုသည့် မှတ်တမ်းကို ရှင်းလင်းရန် လိုအပ်သည်။ မိမိ၏အင်တာနက်ရှာဖွေကြည့်ရှုသည့် မှတ်တမ်းကို ရှင်းလင်းပုံ အဆင့်ဆင့်မှာ အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်သည်။ (Internet Explorer ဗားရှင်း 6.0) အတွက်သာ

  • Tools ကို နှိပ်ပါ။
  • Internet Options ကို ရွေးပါ။
  • General ကို နှိပ်ပါ။
  • Temporary Internet Files section အတွင်းရှိ Delete Files ကိုနှိပ်ပါ။
  • OK ကို နှိပ်ပါ။
  • ပြီးလျှင်ပိတ်ပြီး browser ကိုပြန်ဖွင့်ပါ။